ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Συμφωνα με το 4355/16/3-3-2011 εγγρ. Υπουργ. Εργασίας)

10/04/2011
Σύμφωνα με το  άρθρο 2 παρ. 3 του Ν.3846/2010 …. “αν περιοριστούν
οι δραστηριότητές του, ο εργοδότης μπορεί, αντί καταγγελίας της σύμβασης
εργασίας, να επιβάλει σύστημα εκ περιτροπής απασχόλησης στην
επιχείρησή του, η διάρκεια της οποίας δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει
τους εννέα (9) μήνες στο ίδιο ημερολογιακό έτος, (εφάπαξ ή τμηματικά)
μόνο εφόσον προηγουμένως προβεί σε ενημέρωση και διαβούλευση με τους
νόμιμους εκπροσώπους των εργαζομένων….” Οπως προκύπτει από το ισχύον
νομοθετικό πλαίσιο, βασική προϋπόθεση για την επιβολή συστήματος εκ
περιτροπής εργασίας με απόφαση του εργοδότη, είναι η ύπαρξη οικονομικών
προβλημάτων στην επιχείρηση και επιβάλλεται αντί της καταγγελίας της
σύμβασης εργασίας, μετα από διαβούλευση με τους εργαζόμενους. Σκοπός της
επιβολής συστήματος εκ περιτροπής απασχόλησης είναι η αντιμετώπιση
πρόσκαιρων οικονομικών προβλημάτων, με αποτέλεσμα τη διασφάλιση της
βιωσιμότητας της επιχείρησης και την αποφυγή απολύσεων. Το εν λόγω
δικαίωμα δεν πρέπει να ασκείται καταχρηστικά αλλά εντός των πλαισίων τη
καλής πίστης (ΑΚ 281) και θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η αρχή της ίσης
μεταχείρισης και της μη διάκρισης.
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η επιβολή της εκ περιτροπης απασχόλησης
αποτελεί ηπιότερο μέτρο της καταγγελίας της σύμβασης εργασίας δεδομένου
ότι επιβάλλεται ως μέτρο προληπτικό κατά των απολύσεων . Συνεπώς η
επιβολή της αποκλείει την καταγγελία της σύμβασης εργασίας, η οποία για
να πραγματοποιηθεί απαιτεί την διακοπή του συστήματος της εκ περιτροπής
απασχόλησης και την επαναφορά του εργαζόμενου σε σύστημα πλήρους
απασχόλησης. Ως εκ τούτου ο υπολογισμός της αποζημίωσης θα γίνει με βάση
τις αποδοχές που θα ελάμβανε ο εργαζόμενος υπό καθεστώς πλήρους
απασχόλησης.  

88 σχόλια

  • Ανώνυμος

    30/07/2011 at 1:21 μμ

    και τι γινεται οταν μπεις σ΄αυτο το συστημα και σε προοιδοποιησουν οτι σε 2 μηνες θα σε απολυσουν.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • manamar

    30/07/2011 at 2:10 μμ

    προειδοποίηση δεν αποκλείεται, πρέπει όμως ο υπολογισμός της αποζημίωσης να γίνει με τις αποδοχές της πλήρους απασχόλησης

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Sophia

    31/08/2011 at 10:56 πμ

    Μπορεί ο εργοδότης μου να μου επιβάλει εκ περιτροπής εργασία ένω βρήσκομε εντός του 18μηνου προστασίας από απόληση λόγο μητρότητας

    Αφήστε την απάντηση σας

  • manamar

    31/08/2011 at 12:11 μμ

    Ο νόμος δεν εξαιρεί τις μητέρες που βρίσκονται στο στάδιο της προστασίας μητρότητας. Πρέπει όμως κατά τη γνώμη μου, να τηρούνται οι αρχές περί ίσης μεταχείρησης των εργαζομένων, αν υπάρχουν δηλ. αλλοι εργαζόμενοι στο ίδιο πόστο κλπ

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      23/02/2012 at 2:58 μμ

      Όπως γράφω και στην ανάρτηση της εκ περιτροπής εργασίας, το διάστημα ήαν 6 μήνες το οποίο άλλαξε αργότερα, αφού με το άρθρο 17 του Ν.3899/2010 το διάστημα του 6/μήνου έγινε 9/μηνο.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    07/03/2012 at 2:53 μμ

    Εαν εχω συμβαση μηχανικων βιομηχανιας, ισχύουν τα ιδια οπως και στην εθνική συλλογική σύμβαση΄;

    Αφήστε την απάντηση σας

  • dp

    13/03/2012 at 7:53 μμ

    Είμαι με σύμβαση μηχανικου βιομηχανίας ανωτάτων σχολών, και πρόκειται να μπω σε εκ περιτροπης εργασια, τι θα γίνει με τις κρατήσεις μου στο ΤΣΜΕΔΕ? θα τις δίνει ολόκληρες καθώς δεν είναι εξαρτημένες με τα ημερομίσθια.

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      13/03/2012 at 9:25 μμ

      Οι εισφορές του εργοδότη αποδίδονταισ'αυτή τη περίπτωση σύμφωνα με κάποιους σχετικούς πίνακες.. Επειδή όμως τα ασφαλιστικά είναι κάπως μπερδεμένα και φοβάμαι μη σε ενημερώσω λάθος καλύτερα να επικοινωνήσεις με το τμήμα εισσφορών του ΤΣΜΕΔΕ στα τηλέφωνα: 210 3740 115 – 116 – 117 – 138

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    23/03/2012 at 3:38 μμ

    Παιδιά τη βοήθεια σας
    Είπαν στη σύζυγο μου που εργάζεται ως πωλήτρια γυναικείων ρούχων εδώ και 3 χρόνια να εργάζεται πλέων 2 μέρες την εβδομάδα (εκ περιτροπής ? Κάτι τέτοιο )
    Μπορεί να αρνηθεί να πάρει την αποζημίωση της και να φύγει ? η είναι υποχρεωμένη να δεχτεί?
    Ο εργοδότης της είπε ότι εάν δεν δεχτεί τότε είναι σαν να φεύγει από μόνη της
    Είναι έτσι? Ισχύει κάτι τέτοιο?
    Στον ΟΑΕΔ μετά πως μπορεί να μπει για ταμείο ?
    Αν δεν δεχτεί λοιπών τότε χάνει και την απόλυση και το ταμείο?

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      23/03/2012 at 5:29 μμ

      Μπορεί να αρνηθεί, αφού για την αλλαγή των όρων της ατομικής σύμβασης πρεπει να συμφωνήσουν και οι δύο. Αρα θα πηγαίνει κανονικά στη δουλειά της και αν ο εργοδότης δεν θέλει μπορεί να την απολύσει και να την αποζημιώσει. Μονομερώς όμως ο εργοδότης έχει δικαίωμα να το επιβάλλει (σύστημα εκ περιτροπής εργασία) αν επικαλεσθεί μείωση της δραστηριότητας και αφού προβεί στις νόμιμες ενέργειες (πρόσκληση σε διαβούλευση κλπ) Το διάστημα αυτό μπορεί να ειναι μέχρι 9 μήνες το χρόνο και η σύζυγός σου δεν μπορεί να κάνει τίποτα και αν αρνηθεί θεωρείται παράβαση εκ μέρους της με ολες τις αρνητικές συνέπειες.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    27/03/2012 at 8:27 μμ

    Σας παρακαλώ πολύ θέλω να μου πείτε πώς μπορώ να δω τα ένσημα του 2012 (του 2011 τα έχω) Εργάζομαι τα τελευταία (3) χρόνια σε κατάστημα γυναικείων ρούχων Σε ερώτημα που έκανα στον εργοδότη μου για τα ένσημα δεν μου έδωσε σαφή απάντηση Πήγα στο ΙΚΑ της περιοχής μου και μου είπε ότι ο εργοδότης μου έχει το δικαίωμα να βάζει τα ένσημα κάθε (4) μήνες Ισχύει κάτι τέτοιο?
    Αν Δηλάδη θέλω να κάνω καταγγελία για τα ένσημα πρέπει να περάσουν (4) μήνες?
    Η μπορώ να κάνω καταγγελία και πιο πριν
    Ο εργοδότης δεν είναι και πολύ φερέγγυος μαζί μου Όλο απειλές του τύπου :Δεν πληρώνω, δεν έχω, θα κάνω πτώχευση κ.τ.λ.
    Γι αυτό φοβάμαι για τα ένσημα

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      27/03/2012 at 9:26 μμ

      Τα ένσημα του 2012 δεν φαίνονται ακόμη στο ΙΚΑ. Αν ζητήσεις μηχανογραφικη κατάσταση (λογαριασμό ασφαλισμένου) θα είναι ένα τρίμηνο πίσω. Το α' τρίμηνο του 2012 δεν έχει κατατεθεί ακόμη. Για να κάνεις καταγγελία πρέπει να είσαι σίγουρη για την παράβαση του εργοδότη.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    29/03/2012 at 12:00 μμ

    Σε περίπτωση επιβολής εκ περιτροπής εργασίας (ας υποθέσουμε νομίμως), το Δώρο Πάσχα καταβάλλεται με βάση τις μειωμένες αποδοχές ή τις πλήρεις; Σας ευχαριστώ πολύ!

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      29/03/2012 at 1:30 μμ

      Από 1 Ιανουαριου μέχρι 30 Απριλίου υπολογίζεται ως Δώρο Πάσχα 1 ημερομίσθιο για κάθε 6,5 πραγματοποιηθέντα ημερομίσθια

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    05/04/2012 at 10:08 πμ

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 9 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ?

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      05/04/2012 at 2:02 μμ

      Εκ περιτροπής εργασία αορίστου χρόνου, μπορεί να συμφωνηθεί μεταξύ εργαζόμενου – εργοδότη με την υπογραφή της ατομικής σύμβασης εργασίας. Το 9/μηνο κατ' ετος ισχύει στην μονομερή επιβολή αυτού του συστήματος απο τον εργοδότη.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    05/04/2012 at 7:18 μμ

    ΗΜΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ,ΣΕ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ.ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ ΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΗΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ?

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      06/04/2012 at 1:24 μμ

      Οχι, επειδή η επβολή της εκ περιτροπής εργασίας, ειναι μέτρο αντί της απόλυσης, αν απολυθείς, πρέπει να αποζημιωθείς με τον πλήρη μισθό.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    06/04/2012 at 6:25 πμ

    μια ερωτηση παρακαλω. σε περιπτωση υπαλληλου που εργαζεται με κανονικη συμβαση και του ζητειται να υπογραψει νεα συμβαση εκ περιτροπης εργασιας, τι συμβαινει με τις μερες αδειας? πως υπολογιζονται με τη νεα συμβαση? τι συμβαινει με τις ημερες αδειας του τρεχοντος ετους που ηδη δικαιουται απο την προηγουμενη συμβαση? εξοφλουνται πριν την υπογραφη της νεας συμβασης περιορισμενου χρονου?

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      06/04/2012 at 1:32 μμ

      Σε περιπτωση εκ περιτροπής εργασίας, οι εργαζόμενοι δικαιούνται για κάθε εικοσιπέντε ημέρες εργασίας, δύο ημέρες άδεια και δύο ημέρες επίδομα αδείας.(μεχρι μισό μισθό ή 13 ημερομ.)

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    18/04/2012 at 8:35 πμ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟΣ Η ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ?
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ?
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ?
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΘΩΤΟΥ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      24/04/2012 at 6:36 πμ

      Ανεξαρτήτως μισθωτού ή ημερομισθίου αν η Δευτέρα συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα της εκ περιτροπής εργασίας τοτε η Δευτέρα του Πάσχα πληρώνεται κανονικά ως εξαιρέσιμη αργία.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    27/04/2012 at 11:04 πμ

    Πως μπορει ο εργοδοτης να προστατευτει στην περιπτωση που ο εργαζομενος εκβιαζει την απολυση με σκοπο την αποζημιωση

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    29/04/2012 at 11:59 πμ

    Καλησπέρα,σε εταιρία 110 ατομων,τι ποσοστό μπορεί να βγεί σε εκ περιτροπής εργασία και με ποια κριτήρια;Το μεγαλύτερο δυναμικό απασχολείται ως υπάλληλοι γραφείου.Ευχαριστω!

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      29/04/2012 at 12:16 μμ

      Δεν υπάρχει περιορισμός. Το σύστημα πρέπει να επιβάλλεται λαμβάνοντας υπόψη της αρχή της ίσης μεταχείρισης. Μπορεί να επιβληθεί κατα ειδικότητα ή κατα τμήμα δραστηριότητας.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    18/05/2012 at 5:32 μμ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ
    ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΜΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΑΠΟΛΥΣΗ Η ΑΠΟΖΙΜΙΩΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΜΙΣΘΟ.ΤΩΡΑ ΑΠΟ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ σύστημα εκ περιτροπής εργασία ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ Η ΜΕ ΤΩΝ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      18/05/2012 at 8:01 μμ

      ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΣΩΣΤΗ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΣΘΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΠΧ ΑΡΧΙΚΟΣ 1800 ΜΕΙΩΜΕΝΟΣ 1200. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

      Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      19/05/2012 at 12:46 μμ

      Στην εκ περιτροπής απασχόληση οι αποδοχές υπολογίζονται αναλογικά λαμβάνοντας υπόψη τον πλήρη αναλογούντα μισθό του 40/ωρου.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    22/05/2012 at 2:17 μμ

    ΑΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΤΕ Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Ή ΤΗΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ?

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      22/05/2012 at 3:42 μμ

      Αν υπογράψεις, δηλαδή αν συμφωνήσεις και αλλάξετε την ατομική σύμβαση, τοτε αποζημιώνεσαι με το μειωμένο. Αν το σύστημα το έχει επιβάλλει ο εργοδότης, τοτε με τον πλήρη μισθό.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    24/05/2012 at 10:55 πμ

    ενας εργοδοτης καλει τους εργαζομενους του σε διαβουλευση και τους γνωστοποιει την προθεση του να προβει στην στην εκ περιτροπης εργασια, τους παρουσιαζει 2 εγγραφα, απο τα οποια πρεπει να επιλεξουν, στο ενα γραφει οτι συμφωνω με την εκ περιτροπης εργασια και στο αλλο οτι δεν συμφωνω, τι πρεπει να κανει ο εργαζομενος και ποιες οι συνεπειες των δυο περιπτωσεων, αν δηλαδη υπογραψει και αν δεν υπογραψει?

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      24/05/2012 at 1:18 μμ

      Αν συμφωνήσουν σημαίνει ότι η σύμβαση θα είναι μόνιμη και σε περίπτωση απόλυσης η αποζημίωση θα υπολογιστεί με το μειωμένο μισθό. Στη μονομερή επιβολή από τον εργοδότη το σύστημα επιβάλλεται μέχρι 9 μήνες το χρόνο και σε περίπτωση απόλυσης η αποζημίωση υπολογίζεται με τον πλήρη μισθό.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    06/06/2012 at 6:26 πμ

    ΕΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ; ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΠΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ;

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    06/06/2012 at 3:24 μμ

    δουλευω με ωραριο 8.00-16.00 εδω και 13 χρονια στην ιδια εταιρεια τωρα σκεφτονται να αλλαξουν εδρα εντος Αττικης και να κάνουν το ωραριο σπαστο τι γινεται σε περιπτωση που αρνηθω

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    07/06/2012 at 7:58 μμ

    ΣΤΗΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΞΑΝΑΠΡΟΣΛΑΒΕΙ;ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΜΕΧΡΙ 9 ΜΗΝΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΣΥΜΒΑΣΗ; Η ΤΙΠΟΤΑ . ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    08/06/2012 at 8:38 μμ

    ΑΝ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΕ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Η ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ;Η ΑΠΛΩΣ ΛΗΓΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΝΑ ΥΠΟΓΑΨΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      09/06/2012 at 6:18 μμ

      Μετά τη λήξη της περιόδου των δυο μηνών, ο εργοδότης μπορεί με την ίδια διαδικασία να επιβάλλει το σύστημα αυτό για περισσότερο χρονικό διαστημα μέχρι τους 9 μήνες το χρόνο, ή να επανέλθεις στο προηγούμενο σύστημα της πλήρους απασχόλησης. Αν θέλει να σε απολύσει θα πρέπει να αποζημιωθείς με βάση τις πλήρεις αποδοχές.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    10/06/2012 at 7:20 πμ

    Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΩΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΛΗΡΕΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ Η ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    10/06/2012 at 9:28 μμ

    Πως υπολογιζεται ο μισθός στην εκ περιτροπής εργασία,σε αμειβόμενο με μισθό;
    π.χ. σε τετραημερο εκ περιτροπής με μισθό σε πλήρη απασχόληση 1200 ευρώ, ποιος τρόπος είναι σωστός:

    α) ημέρες εργασίας χ ημερομίσθιο (16 μέρες χ 48 =768)

    β)ωρομίσθιο χ ώρες μήνα (128 ωρες χ 7,20 = 921,6 )

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    13/06/2012 at 7:54 μμ

    εκ περιτροπης εργασια τετραημερο χ 8 ωρες. ο εργοδοτης οπως λεει το ικα πληρωνει μονο οσες εργασιμες εχει ο μηνας ( 17, 17 μεροκαματα 18 18 μεροκαματα ) δηλαδη μας επιβαλει 40 % μειωση μισθου κ οχι το μισθο : 40×32
    το ικα λεει ημερομισθιο επι 1,20
    παρακαλω απαντηστε μου τι ισχιει και σε περιπτωση αρνησης του εργοδοτη τι μπορουμε να κανουμε ….

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      15/06/2012 at 11:56 πμ

      Οταν ειναι μέχρι 2 ημερομίσθια την εβδομαδα, υπολογίζονται 2 ένσημα. Απο 3 και πάνω υπολογίζονται Χ 1,2.
      Σε περίπτωση διαφωνίας να απευθυνθείτε στο ΙΚΑ.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    15/06/2012 at 1:17 μμ

    καλησπερα.υπαρχει συμβαση εκ περιτροπης εργασιας αοριστου χρονου που πρεπει να υπογραφουμε καθε δυο μηνες και τι διαφορα εχει η ορισμενου απο την αοριστου.Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΠΡΙΝ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΗΤΑΝ 1332,94ΕΥΡΩ ΜΙΚΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕ 4ΗΜΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΤΡΑ ΜΕΙΩΣΗ 15% ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ.

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      15/06/2012 at 3:44 μμ

      Αν ειναι μονομερής επιβολή απο τον εργοδότη, μπορεί να ειναι μέχρι 9 μήνες το χρόνο, με τη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος. Δες εδω:
      http://ergasiaka-manamar.blogspot.com/2011/03/38462010.html
      Αν ειναι με δική σας υπογραφή, ειναι ότι συφωνήσετε στην ατομική σύμβαση.
      Με 32 ώρες τη βδομάδα: 1332,94:40Χ32-(15%) = 906,40 ευρώ
      Με

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    15/06/2012 at 7:28 μμ

    EIMAI ODHGOS SE MIA ETAIREIA 20 XRONIA ERGAZOMAI TETRAHMERO EK PERITROPHS MONOMERHS
    SYMBASH ERGASIA POSES MERES ADEIA DIKAIOYMAI
    SYMFWNA ME TON NOMO .

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    15/06/2012 at 7:28 μμ

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΙ

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    16/06/2012 at 8:15 πμ

    ΟΤΑΝ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ,ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ?

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    19/06/2012 at 12:41 μμ

    Σε εκ περιτροπής εργασία (τετράημερο – μονομερής επιβολή) εαν στην διάρκεια του μήνα σε καλεί ο εργοδότης για μια ή δύο μερες εξτρα ή για 5 ώρες για δουλειά, αυτές πως πληρώνονται;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    25/06/2012 at 9:23 μμ

    Σε εκ περιτροπής εργασία (τετράημερο χ 8 ώρες), ο εργοδότης, σου δινει 5 ή 10 μέρες άδεια με αποτέλεσμα η μία ή οι δύο εβδομαδες του μήνα να φαίνονται ως πλήρη απασχόληση.

    α)Πως υπολογίζεται ο μισθός σε αυτή την περίπτωση;

    β)Επίσης όταν σε υποχρεώνει(υπό τον φόβο της απόλυσης) να πάρεις άδεια άνευ αποδοχών, 10 ή 15 μέρες τον μήνα πως υπολογιζεται ο μισθός;

    γ)Με τα ένσημα ίσχυει το + 1 την εβδομάδα;

    Υ.Γ.1 (Μισθός πλήρους απασχόλησης 1300 ευρώ

    Υ.Γ. 2 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      26/06/2012 at 2:07 μμ

      Στις μερες αδειας μετρανε μόνο οι εργάσιμες. Δηλ. 4 την εβδομάδα και οι αποδοχες αδειας θα ειναΙ αυτές που θα επερνες αν εργζοσουν τις ημέρες αυτες. Στην άδεια ανευ αποδοχων δεν υπάρχει μισθός ουτε ένσημα. Στις 4 μερες την εβδομάδα, τα ενσημα ειναι 4Χ1,2 στρογγυλά δηλ. 5.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    29/06/2012 at 2:46 μμ

    γεια σας.
    εργαζομαι τεσσερα χρονια σε εταιρια ενδυσης.μου ζητηθηκε να υπογραψω συμβαση 'αλλαγης ωραριου' ,δηλαδη να γινω παρτ-ταιμ.αν με διωξει σαν παρτ-ταιμ τι αποζημιωση θα παρω?

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    04/07/2012 at 7:53 πμ

    Σε εκ περιτροπης εργασια 24 ωρες την εβδομαδα(8ωρο Τετ-Πεμπ-Παρ)πως υπολογιζεται ο μισθος?Πριν εργαζόμουνα 30 ωρες την εβδομαδα και οι μικτες αποδοχες μου για την μειωμενη απασχοληση ηταν 1570 ευρω.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    05/07/2012 at 8:40 μμ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ..ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΩΣ ΕΠΟΧΙΚΟΣ ΥΔΡΟΝΟΜΕΑΣ ΣΕ ΤΟΕΒ.ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ(ΟΠΟΤΕ ΓΙΝΕΙ)ΜΕΧΡΙ Κ ΤΗΝ 31 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟΥ.ΑΠΟΛΥΘΗΚΑ 27-6-2012 ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΟΙΟΣ Κ ΤΙ.ΟΥΤΕ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΑΠΟΛΥΣΗ??ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ??

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    10/07/2012 at 11:42 πμ

    καλησπερα και πραγματικα αξιεπαινη η προσπαθεια σου.εχω το εξης θεμα.Εχει γινει προειδοποιηση απολυσης απο τον μαρτιο για τον σεπτεμβριο 2012 ως οριζει ο νομος λογω των ετων που εχω στην εταιρεια.ερωτημα 1.μπορει μονομερως ο εργοδοτης να μειωσει τις αποδοχες μου λογω μη υπαρξης κλαδικης συλογγικης συμβασης(στο μηνιαιο εκκαθαριστικο αναφερεται οτι λαμβανω εργοδοτικο επιδομα 850 ευρω πλεον της συμβασης)και 2.κατ εαν ναι θα μου δωσει την αποζημιωση με τον νεο μισθο?

    Αφήστε την απάντηση σας

    • Ανώνυμος

      10/07/2012 at 9:31 μμ

      Αν δεν ανήκεις σε καποια κλαδική ΣΣΕ και ο μισθός σου έχει κανονιστεί με ελεύθερη συμφωνία, δεν μπορεί να τον μειωσει μονομερώς ο εργοδοτης. Απαιτείται συμφωνή γνώμη σου και αλλαγή της ατομικής σύμβασης.

      Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    11/07/2012 at 12:12 μμ

    Καλησπέρα !!
    Εργαζόμενος επί 4 χρόνια σε μια συγκεκριμένη εταιρεία με κλαδική ΣΣΕ, ξαφνικά ο εργοδότης αποφασίζει να εφαρμόσει την ''εκ περιτροπής'' εργασία για 3 ημέρες την εβδομάδα !! Είτε γίνει μονομερώς επιβολή της από τον εργοδότη, είτε υπογραφεί από εμενα , σε περίπτωση απόλυσης, η αποζημίωσή μου θα υπολογιστεί με το χρόνο και το μισθό της ''εκ περιτροπής'' ή συνολικά για όλα τα χρόνια με τον αρχικό μισθό???

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    31/07/2012 at 6:51 μμ

    Καλησπερα,

    Υστερα απο 24 χρονια συνεχομενης εργασιας στον ιδιο εργοδοτη, τον Ιουνιο υπογραψα εκ παριτροπης εργασια για 2 ημερες εως τις 31/12/12
    λεγοντας μου οτι δεν πανε καλα οι δουλειες και τετοια παραμυθια.
    Αν κατα την διαρκεια αυτου του κα8εστως απολυθω ή μετα το περας τις ημερομηνιας οπου δεν εχω τη προθεση να υπογραψω τιποτα αλλο, πιστευω να μην εκανα καμια γκαφα και εχασα το δικαιωμα της πληρης αποζημιωσης?

    Ευχαριστω

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    31/07/2012 at 8:11 μμ

    Επειδή δεν ειναι μονομερής επιβολή, αλλά συμφωνία μεταξύ σας για εκ περιτροπής εργασία, αν απολυθεις κατά το διάστημα αυτό, η αποζημίωση θα υπολογιστεί με το μειωμένο μισθό

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    03/08/2012 at 4:32 μμ

    Έχει εφαρμοστη εκ περιτροπης εργασία με 4 ρεπό έξτρα τον μήνα .Στο εκκαθαριστικό σημείωμα μισθοδοσίας ποσες ημέρες ασφαλισεις και ποσες ημέρες εργασίας πρέπει να φαίνονται (πριν την εφαρμογή είχα 25 ασφάλισης και 25 εργασίας)είμαι υπαλληλος

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    23/08/2012 at 9:45 πμ

    Καλημέρα και συγχαρητήρια για τις πολύ κατατοπιστικές απαντήσεις. Θα ήθελα να ρωτήσω αν σε καθεστώς μονομερούς απόφασης εκ περιτροπής απασχόλησης δωθεί 4μηνη προειδοποίηση απόλυσης, αυτοί οι 4 μήνες μπορούν να είναι με το μειωμένο ωράριο ή πρέπει να με γυρίσει πάλι ο εργοδότης σε full time.
    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    23/08/2012 at 8:33 μμ

    Απο τη νομοθεσία δεν προκύπτει απαγόρευση για την προειδοποίηση απόλυσης κατα το διάστημα αυτό, συνεπώς δεν υποχρεούται σε επαναφορά του συστήματος της πλήρους απασχόλησης κατά τη γνώμη μου. Η αποζημίωση όμως θα δοθεί με βάση τις αποδοχές της πλήρους απασχόλησης.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Syrios

    02/09/2012 at 9:23 πμ

    Kalispera se olous.
    Sigxaritiria gia tin fantastiki doulia pou kanete oli sas edo..
    Lipon stis 31/08/12 apolithika apo tin Aeroporiki pou douleva edo kai Trisimisi xronia, to telefteo pentaminono imoun se ekperitropis ergasia to opio tha elige ton Noemvrio. I apolisi egine ksafnika xoris proidopoisi. Erotisi den tha eprepe prota na liksi i prosorini simvasi gia na gini apolisi i esto na me girisoun se kanoniki ergasia toulaxiston kapies meres eos kai ena mina kai meta na apolisoun. ???
    Kai ati telefteo ti ginete ofoson i sizigos mou ine eggios kai ine anergi ? Iparxi kati pou isos na me prostateve sxetika me tin eggimosini tis anergis sizigou ?
    Efxaristo poli

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Syrios

    02/09/2012 at 10:01 μμ

    Καλησπέρα σε όλους.
    Συγχαρητήρια για την φανταστική δουλειά που κάνετε όλη σας εδώ..
    Λοιπόν στις 31/08/12 απολύθηκα από την Αεροπορική που δούλευα εδώ και Τρεισήμισι χρονια, το τελευταίο "πενταμινονο" ήμουν σε "εκπεριτροπις" εργασία το οποιο θα έληγε τον Νοέμβριο. Η απόλυση έγινε ξαφνικά χωρίς προειδοποίση. Ερώτηση δεν θα έπρεπε πρώτα να λήξη η προσωρινή σύμβαση για να γίνει απόλυση η έστω να με γυρίσουν σε κανονική εργασία τουλάχιστον κάποιες μέρες έως και ένα μηνα και μετά να απολύσουν. ???
    Και ati τελευταίο τι γίνετε "οφοσον" η σύζυγος μου είναι έγγειος και είναι άνεργοι ? Υπάρχει κάτι που ίσος να με προστάτευε σχετικά με την εγκυμοσύνη τις άνεργης συζύγου ?
    Ευχάριστο πολύ

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    03/09/2012 at 8:42 μμ

    Κατά το διάστημα της μονομερούς επιβολης εκ περιτροπής εργασίας δεν απαγορεύεται η απόλυση, όμως η αποζημίωση θα πρέπει να υπολογισθει με τις αποδοχές της πλήρους απασχόλησης και όχι του μειωμένου μισθού. Δυστυχώς δεν υπαρχει κάποια ευνοϊκή διάταξη στην περίπτωση σου, λογω εγκυμοσύνης και ανεργίας της συζύγου σου.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    28/09/2012 at 7:25 πμ

    Καλημέρα,
    Θα ήθελα αρχικά να σας εξηγήσω την κατάσταση και στη συνέχεια να σας κάνω ορισμένες ερωτήσεις.
    Εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος σε εταιρεία από τον Οκτώβριο του 2009, με τα δικαιώματα μου/την προϋπηρεσία μου από την προηγούμενη εταιρεία (από Απρίλιο του 2008) να μεταφέρονται στη νέα σύμβαση, λόγω εξαγοράς. Σύνολο δηλαδή 4,5 χρόνια.
    Τον Φεβρουάριο του 2012 υπό την απειλή της απόλυσης υπογράψαμε συμπληρωματική σύμβαση με μείωση αποδοχών 10%. Από τον Ιούνιο του 2012 είμαστε στο εκ περιτροπής με 5 ημέρες το μήνα. Τη Δευτέρα 01/10 θα μας δοθεί νέα συμπληρωματική σύμβαση που σε περίπτωση υπογραφής οι αποδοχές μας καταληγούν στο ποσό που έβγαινε με τις εκ περιτροπής που απλά τώρα θα τις δουλεύουμε.
    Οι ερωτήσεις μου είναι εξής:
    1. Σε περίπτωση που δεν υπογράψω έχει το δικαίωμα ο εργοδότης να με απολύσει; Η σύμβαση θα είναι με ημ/νια Οκτωβρίου και μέχρι τον Σεπτέμβριο είμαστε στο εκ περιτροπής.
    2. Εάν δεν υπογράψω και η συνάδελφος μου με την οποία έχουμε ακριβώς την ίδια θέση, στο ίδιο τμήμα υπογράψει μπορεί ο εργοδότης να με κρατήσει στο εκ περιτροπής; Αυτό δεν μπορεί να θεωρεί άνιση μεταχείριση; Αν ναι πώς ακριβώς λύνεται;
    3. Στην περίπτωση που είμαι έγκυος και τους το ανακοινώσω και δεν υπογράψω τι μπορούν να μου κάνουν;
    Και μία τελευταία ερώτηση (με συγχωρείτε αν σας κούρασα).
    Έως τον Ιούνιο του 2010 ήμουν άγαμη μητέρα με 2 παιδιά αλλά ποτέ και από κανέναν δεν ενημερώθηκα για την Άδεια σε μονογονεϊκές οικογένειες (άρθρο 7 της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. 2002-2003) μέχρι εχθές που το διάβασα στο blog σας. Μπορώ να διεκδικήσω αναδρομικά (είτε ως μέρες είτε χρηματικά) τις 6 μέρες που δικαιούμουν κανονικά το χρόνο;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    28/09/2012 at 6:37 μμ

    1. Εκτος απο τη μονομερή επιβολή εκ περιτροπης εργασίας, και της μειωσης μισθού λογω ληξης ΣΣΕ (μνημόνιο 2) για κάθε αλλαγή των ορων της ατομικής σου σύμβασης θα πρέπει να συναινέσεις εσύ. Η αρνησή σου σ' αυτό δεν αποτελεί λογο απολυσης χωρίς αποζημίωση.
    2. Η εκ περιτροπής εργασία μπορέι να ειναι μέχρι 9 μήνες το χρόνο, ενιαία ή τμηματικά. Ναι είναι κατά τη γνώμη μου ανιση μεταχείριση, ομως τα θέματα της εκ περιτροπης σε περιπτωση διενεξης λυνονται δικαστικα.
    3. Δεν μπορούν να σε απολύσουν χωρίς σπουδαίο λογο για διαστημα μεχρι το πειδί να γίνει 18 μηνών.
    4. Γνωμη μου ειναι οτι δεν μπορείς να τις διεκδικήσεις (ημερες ή χρημα) αναδρομικά.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ελένη Ζορμπά

    17/10/2012 at 6:55 μμ

    Εργάζομαι ως πωλήτρια από τον Σεπτέμβριο του 1992 στον ίδιο εργοδότη με πλήρες ωράριο και μισθό 1390 ευρω μικτά .Τον Ιούλιο του 2012 κοινοποίησε και στους 3 υπαλλήλους προειδοποίηση απόλυσης για τις 31 Δεκεμβρίου.Τέλη Σεπτεμβρίου ζήτησε και υπογράψαμε σύμβαση με ισχύ από 1/10-15/12 για εργασία 31 ωρών την εβδομάδα και μικτά περίπου 1070 ευρω.Στη συνέχεια ζήτησε να υπογράψουμε νέα σύμβαση από 15/10-15/12 για εργασία 23,5 ωρών την εβδομάδα και μικτά 770 ευρω.Ζήτησα να γραφεί στη σύμβαση ότι με τη λήξη της επανερχόμαστε στο πλήρες ωράριο καιμισθό όπως μου είπαν απο την επιθεώρηση και είχε πει προφορικά και ο εργοδότης μου.Αρνήθηκε και από ότι κατάλαβα θέλει να κάνει μονομερή επιβολή εκ περιτροπής εργασίας.
    1)Μπορεί να το κάνει από τη στιγμή που προυπάρχει η προειδοποίηση απόλυσης?
    2)Σε κάθε περίπτωση πως θα αποζημιωθώ κατά την απόλυση?
    Σ
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Ελένη

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    18/10/2012 at 11:16 πμ

    Αν υπογράψεις τη σύμβαση σημαίνει ότι συμφωνείς. Η αποζημίωση σ' αυτή τη περίπτωση θα υπολογισθεί με το μειωμένο τελευταίο μισθό. Αν δεν υπογράψεις, τότε ίσως ο εργοδότης επιβάλλει μονομερώς σύστημα εκ περιτροπής. Στη περιπτωση αυτή όμως η αποζημίωση θα υπολογισθεί με το πλήρη μισθό.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • thomas grammenopoulos

    17/11/2012 at 9:39 πμ

    καλημέρα σε όλους και όλες, πραγματικά συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά που κάνετε τόσο καιρό .
    θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής.
    είμαι ιδιωτικός υπάλληλος σε κατάστημα hot dog & coffee. δουλεύω ένα με ενάμιση μηνά πριν από το πάσχα του 2012 , μέχρι και σήμερα .
    εργάζομαι μόνο το βράδυ καθημερινώς με ένα έως τρία ρεπό το ΜΗΝΑ
    .το ωράριο μου ξεκινάει από τις 24:00 έως και τις 08:00 και το μεροκάματο που περνώ είναι στα 25.00€.
    η πρόσληψη έγινε την 26-7-2012.με έχει δηλωμένο 6ωρο ενώ δουλεύω 8ωρο .και στο πρόγραμμα που υπάρχει στο φάκελο του ι.κ.α,
    με έχει ότι δουλεύω 6 μέρες το μήνα, ενώ δουλεύω από τις 30 τις 27.
    έψαξα κάπως τα πράγματα εσωτερικά διαπίστωσα ότι με είχε στην αρχή της σύμβασης με μικτές απολαβές 5.16€ την ώρα.
    πριν από λίγες εβδομάδες που το ξανακοίταξα υπάρχει και ένα άλλο χαρτί με αλλαγή σύμβασης χωρίς να έχω υπογράψει κάτι με απολαβές 3.15€.
    τη Δευτέρα στις 19-11-2012 με ξεκινάει 4ωρο. οικονομικά δεν βγαίνω και θα σταματήσω .
    μπορείτε να μου πείτε σας παρακαλώ τι μπορώ να κάνω, και αν δικαιούμαι δώρο Χριστουγέννων. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    17/11/2012 at 4:36 μμ

    Thomas…υπάρχει κάτι νόμιμο στη δουλειά αυτή; Μάλλον όχι απ' οτι φαίνεται. Κατ' αρχάς να σου πω οτι μπορείς να προσφύγεις στο ΙΚΑ και σο ΣΕΠΕ ια τα ένσημα που δεν σου έβαζα αλλά και για διαφορες στις αποδοχές σου (νυκτερινα, Κυριακές κλπ) Απο την πραγματική ημερομηνία εργασίας σου μέχρι 20/11/2012 δικαιουσαι 21 ημερομίσθια δωρο Χριστουγέννων. Αυτό στην πλήρη απασχόληση, γιατί στη μειωμένη θα υπολογίσεις για κάθε 8 ημέρες εργασίας απο 1 Απρίλη και μετα 1 ημερομίσθιο δωρο. Αν τώρα σου το υπολογίσει απο 26/7/12 θα ειναι 12 ημερομίσθια περίπου για πλήρη απασχόληση.
    http://www.ergasiaka-manamar.blogspot.com/2011/11/blog-post_30.html

    Αφήστε την απάντηση σας

  • Ανώνυμος

    22/11/2012 at 11:54 πμ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ & ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗς ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΛΙς ΤΕΛΕΙΩΣΕ.(ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑς)ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΩ ΣΤΟ ΠΛΗΡΕς ΩΡΑΡΙΟ,& ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΜΑΓΑΖΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ,ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗς ΟΡΩΝ ΑΤΟΜΙΚΗς ΣΥΜΒΑΣΗς ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 1/12/12 ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΩ ΞΑΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΕς ΩΡΑΡΙΟ & ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΑ (1,260)ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ,ΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΧΑΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ???ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ???ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ….ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    Αφήστε την απάντηση σας

Αφήστε την απάντηση σας

Your email address will not be published. Απαραίτητο πεδίο με *


Σχετικά με μας

Στο ergasiaka-gr.net, μέσα από ένα απλό και εύχρηστο περιβάλλον,  θα ανακαλύψει αυτό που ψάχνει και χρειάζεται, ο εργαζόμενος, ο εργοδότης, ο λογιστής – φοροτέχνης, ο υπεύθυνος προσωπικού της επιχείρησης και το κάθε στέλεχος που ασχολείται με τον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού και των εργασιακών σχέσεων.


Email UsFacebookTwitter



Για έγκυρη ενημέρωση

Sign up for new
* = required field

Που και πως θα μας βρείτε

Έβανς 83 – 85 Ηράκλειο
email: [email protected]
Τηλ.  2810284273, 6943050605 – 6940907372



Τελευταία άρθρα

Ποια έντυπα και πως, θα υποβάλλονται στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ σύμφωνα με την 32143/2018 απόφαση. Η εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας
Ποια έντυπα και πως, θα υποβάλλονται στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ σύμφωνα με την 32143/2018 απόφαση. Η εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας

Ποια έντυπα και πως, θα υποβάλλονται στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ σύμφωνα με την 32143/2018 απόφαση. Η εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας

Νόμος 4554/2018. Οι νέες ρυθμίσεις για τη αδήλωτη εργασία
Νόμος 4554/2018. Οι νέες ρυθμίσεις για τη αδήλωτη εργασία

Νόμος 4554/2018. Οι νέες ρυθμίσεις για τη αδήλωτη εργασία

Διαδικασία και τρόπος χορήγησης της κανονικής άδειας. Υποχρεώσεις εργοδοτών
Διαδικασία και τρόπος χορήγησης της κανονικής άδειας. Υποχρεώσεις εργοδοτών

Διαδικασία και τρόπος χορήγησης της κανονικής άδειας. Υποχρεώσεις εργοδοτών